September 30, 2011

shi jiu sui le :D

assalamuaalaikum ;

alhamdulillah Ya Allah. 19 tahun sudah. terima kasih sebab buat aku dapat bernafas lagi selama 19 tahun ni :)

shi jiu sui le . 19 tahun. masih muda lagi maa. huhu :)

macam biasa tiap-tiap tahun dapat wish dari orang sekeliling aku. terima kasih atas ucapan yang bermakna. loveyouolls:)

so, semalam ada sikit besday suprise dari housemate and kawan aku dari form one ejat and the geng. huhu :)
tengkiu guys. i love you so much :)
mmg tak dijangka. terima kasih dalang besar ; kak l. beria-ria suruh aku teman dia bank-in duit lah. pegi seven-e nak topup lah. haha. balek2 je rumah gelap. nak kata blackout, umah jiran sebelah elok je ada elektrik. ok. aku paham. masa nak turun moto tu baru dapat tangkap apa sebenarnya. huhu. ok2. ingat buat2 suprise la. tapi memang aku suprise gile bila ejat and the geng ada sekali. yela. umah kiteorang perempuan je kan? lampu bukak je nampak terus ejat. terkejut gile. tapi niat semua baik ya. even guys masuk, tapi takde apa2 yang berlaku. lagipun pintu bukak luas2 ansd uncle sebelah pun belum tido lagi. so. tak payah risau. huhu. terima kasih kak l ; ath ; olle ; ika ; anim ; ejat ; biey ; mama ; haziq ; ijat and geng2 yang tido mimi ; pah ; aya lagi sekali semua. bas hargai sangat :')

ok. yang lain macam biase wish kat facebook. handphone. emel. ym. and etc. tengkiu.tengkiu. :')

wish yang paling bermakna buat aku. wish dari  ayah. emak. along.angah.alang and ateh. akak sayang semuanya sampai mati.  ^^


and the one and the last ; awak yang busuk. terima kasih sayang. teman saya bergayut sampai pagi. wlupun esok awak keje pagi. hehe :)

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.