October 25, 2011

nothing to say. but I♥YOUFRIENDS :)

assalamualaikum ;



entry dimulakan dengan mood yang haappy and excited and penat sikit. haha.
hari ni ma ajak pi teman dia cari buku. yela. kawan aku nh darjah 6 lagi. hehe :P form 6 la. STPM nak dekat, so masa ni lah pulun nak beli latihan banyak-banyak. so, lepas rojer-rojer ejat dia cakap ok. dalam pukul 11.30 mcm tu aku jemput. well. mcm biase lah kan. pukul 10 ma and ejat berusaha kejut aku sampai bangun. aku aku bangun mandi then tido balek. ngantuk still tak hilang. dalam pukul 11.15 bangun balek basuh muka, siap-siap and tunggu dengan setianya. then ma call cakap ejat lambat lagi sbb nak buat homework katanya. ok finee. faham. ejat nak setting rambut dia. hihi. :P so, aku dgn suka hati tepuk-tepuk bantal and lelap. haha :) so, dgn janji melayu ejat. 12.30 jugak sampai. hilang jugak ngantuk aku kan? hehe :)

sampai je terus gerak tapi nak hantar adik ejat kat sikamat dulu then terus ke terminal one. masalah lagi bila parking takde. hari ni kan kaum-kaum ka lam alif ya nga nak buat persiapan besok depa nak raya. =='. pusing-pusing sampai tingkat 9 jugak baru jumpa. naseb baik. terus pg popular cari-cari buku tu takde. then lunch kat mcd and terus ke sinaran. pun takde gak buku tu. ma sangat hampa. so, ejat ajak plak ke jusco. apa lagi. onn je. sampai je ma beli selipar sbb kaki dah melecet. angry bird lagi. comel je. hihi ^^. lepas tu masuk watson jap nak cari eyeliner SILKYGIRL and solution COMPLETE for contact lens. ok dah dapat tu chow ke popular and mph bookstore. naseb tak baik bila cari-cari buku tu still tak jumpe. ma hampa lagi. niat nak buat latihan saat-saat akhir tak kesampaian. demi tak menghampakan ma, ejat plan ke sbc. sebelum tu singgah jap beli askem chocotop nak pujuk hati ma. sedih je kan? haha. last-last jumpe jugak buku latihan pengajian am yang dicari tu. alhamdulillah. ma keluar kedai dengan senyuman sampai nampak gigi and telinga. ok aku tipu :) habes tu terus balek tapi stuck dgn jem panjang berjela mcm entry aku kali ini. haha :) terima kasih sudi baca.

*pelik la asal nak capture pic je mesti ada yg tak bagi. ishh. sibuk je lah. sukahati la. jeles takde camera mcm ejat tuh? kahkahkah.
*terima kasih ejat sanggup jadi driver siap berjemput and berhantar sampai depan rumah.
*ma and ejat, terima kasih ajak aku hangout. gelak macam-macam dalam kete tuh. gossip sama-sama. lama dah tak mcm nh. ohh. haja tak dapat join sbb keje. papepun i ♥ you so much friends.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.