September 27, 2011

selamat 2 tahun INSYIRAH :D

assalamualaikum ;

happy besday adek !

alhamdulillah hari ni genap insyirah dua tahun. dan kali ini genap dua kali aku tak dapat sambut besday adek. hmmm. nak buat mcm mana. terima je lah. belajar kat perantauan kat? *mcm lah obersea. hihi :P 

tahun lepas pun sebab exam tahun ni pun sebab benda yang sama gak. sedih kot T.T . maksu minta maaf insyirah.

tadi baru lepas call abg aku. dia cakap malam nh nak sambut grand2 bagai. secret recipe la. makan tu lah. makan ni lah. ok. aku tersangatlah jeleesssssss. wuu T.T *walaupun tahu abg aku saja je lebihkan2 cite.

rindu aku kat insyirah dah membuak2 dah ni. hmm. pas abes je paper kena stay plak. sebab ada trip nak pi langkawi. trip 3 hari je. tapi sebab abes paper awal, kena la tunggu seminggu nak pi trip tuh. apalah naseb :'(

nanti maksu balek trip, maksu bawak balek chocolate bnyak2 tau. biar insyirah makan sampai tombam. huhu :)

nh gambar tahun lepas. insyirah umur setahun. *maaf. wan nya terover lebih sikt. hehe :)
ni gambar paling baru aku curi kat fesbuk abg aku. huhu. spekk bukan main lagi. :)
comel kan? yang kanan je. yang kiri tuh abaikan. paklang dia mmg suke over2 nh. huhu :)













No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.