December 9, 2012

new :)

Assalamualaikum.

semalam aku menghabiskan hampir 8jam dari pukul 11mlm mengadap laptop utk godek2 blog. and hasilnye mcm ntah laa. aku tak puas hati. macam2 aku buat kat blog ni, akhirnye aku fed-up sampai mcm nak delete je blog ni terus. tapi bila fikir2 balik, banyak plak kenangan nak di buang. hmmmm.

mule2 aku tukar background, lagu, header and layout. tapi macam tak puas hati. dekat 3jam gak la aku duk pke apa lg nak dibuat. tapi result je mcm tu jee. biase je. apa ntah yg aku ubahnyee.



tengok la apa jadi. hasil dia sangat la biase. ni aku vscreenshot dari BB. malas nak prt sc kat laptop ni haa. tension beb. tak tau la nak buat apa lagi.

last2. I end-up with THIS !. haaa. masa tu aku rase mcm masalah selesai dahh. yeay. okay. *back to reality* sedar2 je baru tau kene edit html tuu. haa, ni la masalah paling besar. aku try dekat 20 blogskin and edit la apa yg patut. tapi semua tak menjadi. tension lagiii. aku masuk kod gambar, tak jadi. masuk kod lagu tak jadi. masuk kod video lagi mcm harammm. aduhh. pening kepala. jam masa tu pukul 5 lebih dah. mmg give-up la kan. aku tinggalkan blog aku tu dgn blogskin yang last sekali aku pilih. simple habis. gambar takde, pastu aku terdelete credit blogskin tuu. lagi la aku mcm (.............) aduh la. apa yg aku buat pun tak tau laaa. ni la hasilnye selepas 5jam menelaah blogskin yee -______-


bagi aku, aku suke background, header, tulisan. cantik sangat. tapi yang meng-tensionkan aku aku nak letak gambar, tak mao keluar gambar. ishh laa. simple kan? pastu baru sedar gambar mcm kabur. rupe2nye kene gerakkan cursor korang kat gambar, baru clear. credit sapa punye blogskin ni (maaf, terdelete kod) 
so, aku dah malas nak buat lagi, aku biarkan mcm tu jee. biaq pi la blog aku tuuu. janji dapat baca dah. masa tu da 6 lebih, baik aku masuk tido jee. tido dgn rase tak puas hati sangat. SANGATTTT ! sekian.
p/s: *terima kasih tuan punye blogskin ni :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.