February 1, 2013

sapa dapat melaka? *high-5 sikit* :D

Assalamualaikum;

seperti sedia maklum, hari ni facebook / twitter agak kecoh eh dgn budak Uitm ni. hahaha. masing-masing exited lebih nak sambung belajar. lama betul otak ni tak berfungsi kan. hehe.

uitm ni plak gedik nak main-main. asalnya  lepas pukul 5 tadi result keluar, pastu gedik cakap malam ni plak. aku pun yg excited lebih ni pukul 5.01 dah standby depan lappy ni haa. tekan punya tekan pastu azry post kat fb cakap pukul 10 mlm ni. aisehhhh. *tak pasal2 dapat sebakul dua aku maki tadi*

so, malam tadi aku buat lex je. takde dah kalut-kalut mcm tadi. lepas jugak pergi beli barang dapur lepas tu ziarah nenek kejap. sampai umah pukul 10.40. tu pun lex dulu. tengok fb.twitter sat. sorang-sorang dk post alhamdulillah. tertiba datang excited plak, terus check. alih-alih loading pulak. tak pasal-pasal betul la. hilang mood tau! dgn twitter over capacity plak. mcm-mcm hal dah. lama jugak aku tunggu loading ni. hati ni dah mula risau dah. dahi pun berpeluh-peluh dah. fuhhh. turun naik aku amek nafas tau. risau punya pasal. last-last baru laa dapat jugak tengok keputusan tu. legaaa sangat-sangat. :)

alhamdulillah. terima kasih ya-allah. insya-allah aku akn buat yang terbaik untuk life degree nanti. doakan yang terbaik. 

lepas je tengok result ni, terus je jerit sampai mak kat dapur tengah susun barang baru beli tadi pun datang bilik aku. pastu terus tunjuk lappy kat mak. naseb mak dah pakai spek pastu terus senyum lebar mak. alhamdulillah, aku dapat tunaikan hasrat mak ayah nak tengok aku masuk U ni. cuma mak expect aku dapat puncak. takpelah. mana-mana tak kisah la. janji belajar rajin-rajin, buat mak ayah bangga lagi. aminnnn :)


**p/s: bagi yang tak berjaya tu, jangan sesekali give-up. nanti bole apply untuk rayuan. insya-allah kalau ada rezeki, ada la. jangan sedih-sedih :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.