November 6, 2011

malam raya aidiladha' :D

assalamualaikum ;
pertama sekali aku nak ucapkan ;

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♥♥♥ SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA MAAF ZAHIR&BATIN ♥♥♥

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

*copy paste dari kak bas ja pun. hehe :P


kedua sekali. haha. *sambungan dari pertama sekali* sekarang jam kat screen laptop pukul 4:45 a.m. dan aku masih macam biase still lagi dah bole tidur. lagi bapa jam je lagi nak semayang raya nh. insya-allah kalau aku bole "bangun" mesti pergi. kalau tak semayang dalam mimpi je lahh. haha.

ketiga sekali. nak cakap pasal malam raya. hmm. macam biase umah aku wajib ada takbir tiap-tiap tahun. and menu tahun nh mak aku nak ala-ala barat sikit. nak buat sandwish plak, nasib ada menu kampung ; lemang-rendang ayam/daging and beberapa kudapan untuk mengunyah.
dalam pukul 2 mcm tu mak masuk bilik suruh bangun pastu pi giant beli barang. haha *cuak. ingatkan nak marah td bgn lambat. hihi :D so, dah habis beli, balik and kemas rumah then siapkan sandwish tak seberapa tuh. hehe. alhamdulillah orang datang takbir  tadi berpuas hati dengan menu barat tersebut. haha :)

yang ke-empat pulak ; habis je takbir, kemas-kemas then layan running man kat youtube dlm bilik pastu dgr bising-bising kat luar. ohh. along baru sampai. yang bising tuh insyirah sebab dapat mainan baru. kecohnya sampai satu umah dengar. padahal LEGO je pun. hihi. aku pun apalagi, berlagak macam aku yang punye, main la dgn si kecik tu. sampai berebut nak buat dulu. ni lah hasilnya. tak seberapa. tapi aku bangga boleh kalahkan insyirah. kahkahkah :D



haha. meet mr. gajah *belalai dgn ekor mmg tercacat. :)


percubaan kedua. mr. robot. *tgk kaki insyirah hampir nak sepak. nasib baik sempat halang. hihi :D


insyirah mengamuk sebab percubaan nk hancurkan mr. robot tak berjaya. haha. *cepat2 aku lari masa dia nanges nh. :P

**takziah  kpd kakak membe kawan aku. meninggal excident. 
**tadi aku baca blog budak nh. aku tak pernah kenal apalagi berjumpe. entry dia pasal bf dia curang. kesian sangat. tapi takde jodoh kan. even aku tak kenal dia langsung, tapi aku harap engkau kuat. tenangkan diri dulu buat seketika. chill beb ! semua nh ada hikmah. doakan yang terbaik utk ko. *terharu aku baca entry dia tadi walaupun taktau pape pun pasal dia. hope lelaki-lelaki kat luar tuh, hargailah pasangan anda sebaik mungkin. :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.