November 14, 2011

goodbye !

assalamualaikum ;

lagi 26jam lagi sebelum nak pergi kedah. cepat-cepat la esok. tak sabar nak balik nh. rindu semua kat kedah tu. yes. dekat seremban aku tak bahagia/seronok macam kat kedah. maksud aku, kat kedah boleh keluar anytime dengan kawan/pakwe. nak buat apa pun tak kesah. janji pandai jage diri dah. cuma kat seremban tak pernah tak cukup duit. nak duit, anytime mintak je kat ayah. mesti bagi. tapi ada duit pun nak pegi mana je. mak bukan bagi pun nak lepak sana sini. so, dengan duit tu, aku habiskan dengan coolblog. haha. puas hati. hmm. duit bukan segalanya kan. buat apa ada duit tapi tak bahagia. kat kedah even tengah pokai pun, seronok je.

tadi bangah  balik kelantan, esok aku pulak balik kedah. hehe. tinggal lah mak ayah, alang dgn sorang budak bodoh nh. ko boleh berambus la. semak tgk muka ko! ahh. persetankan semua nh. sepanjang aku cuti sem, bergaduh je dgn dia. tapi aku sabar. tapi tadi mulut dia dah sama level dgn anjing. sukahati aku la aku nak tgk cerite apa pun, ko sibuk kenapa? ko tgk tv, aku tak penah kacau. astro tuh bukan ko bayar pun. mulut ko dengan longkang sama busuk weh. huh!
kalau boleh tumbuk, dah lama ko arwah! haha.

okk. sekarang lupakan budak bodoh kat atas tuh. lupakan semua. now, tengah packing segala macam barang nak bawak balik kedah nh. haha. tak sabar sangat. dokumen penting pun semua dah siap. tinggal pack baju dengan barang electronic je nh. tu semua besok boleh buat.

1. surat daftar
2. bank slip utk yuran daftar
3. tiket bas eagle ekspres

beg blm siap kemas lg. tak tahu nak bawak bear ke tak. :)

dalam excited nak balik, tapi sedih sebab kena tinggalkan orang/benda yang aku sayang. hmm ;

  • fisrt ; mak dengan ayah. :(

 
  • second ; insyirah and munirah :(
     
  • segala jenis yang mak masak :(
       

  • channel-channel tv kesayangan. lepas nh tak boleh tgk hari-hari dah :
  1. channel 393-one hd ; running man.
  2. channel 701-axn ; segala episod csi miami/ny, leverage, hawai five-o.
  3. channel 710-fox ; terra nova, ncis.
  4.  channel 712-star world ; junior masterchef, hell kitchen, ANTM, guilliana & bill, kardashian's.
tapi dalam masa yang sama tak sabar nak jumpe/buat ;
  • pakwe. hihi ^^
  • kawan-kawan
  • kolej/lecturer
  • jiran sebelah anak cina ; miemie dgn didi
  • abe-abe insaniah. haha :P
  • shopping kat tesco/longwan
  • merendek malam-malam
  • pegi makan ramai-ramai
hmm. macam-macam lah aku ni kan. ok lah. nanti buat entry lain eh. byeee :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.