August 28, 2011

(: home sweet home :)

assalamualaikum ;
alhamdulillah sudah ramadhan ke 27 ^^

now baru siap separuh buat assignment CSC. banyak lagi aduhaii. ok lupekan kejap asgment2 nh. tukar topik plak.

akhirnya ramadhan ke 27 dapat jugak berbuka bersama family tersayang walaupun tinggal lagi bape hari je nak raya. sedih sgt. tapi bersyukur at least dapat jugak berbuke dengan family semua. mcm ni lah hidup kalau belajar jauh-jauh. terpakse tunggu cuti lama baru boleh balik. sbb cuti weekend kedah dgn negeri sembilan tak sama. ok habes dah cite sedih. huhu :P

semalam aku sampai dalam 6.45 pagi gak. tak sempat nak sahur dgn family. terpakse sahur dekat RnR mana ntah. aku beli nasi goreng sambal nan ayam goreng. guess harga?? RM 5.50. memang mahal baq hang. sebab aku amek nasi tak sampai separuh pun. then ayam pun kecik tau. bila fikir balik *oh lupe sekarang bukan kat kedah. takpelah. janji lepas nak sahur. aku makan dalam bas sebab tak berani nak duduk lama-lama dekat tempat aku sendiri pun tak tahu. even aku balik dengan bella. masa nak pegi tandas tuh jumpe plak anim. bas die lambat gile gerak. bayangkanlah die gerak pukul 10 cmtuh. aku plak pukul 12. patut die dah jauh dari aku. kesian anim. alhamdulillah perjalanan aku selamat sampai :)

ok la. tu je nak cakap. nak sambung buat asignment bengong nh. pening kepala. sebab banyak sangat input masuk kat kepala nh. bye. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.