May 23, 2012

Tahniah Kak Ngah!

Assalamualaikum ;

yee. sekarang baru aku rajin nak story pasal kak ngah kawen arituuu. alaa, lex la. baru bape hari je laa. tak la lama sangat kan. kan. haha. tak sangka ada gak orang yang menunggu aku meng-up-date entry ni rupanyaa. thank you laa. :) lepas ni suka hati lah tu dah ada entry baruu. heehe ^__^

okay. sebelum tu gambar2 yang aku upload ni semua ihsan2 facebook yaa. semua aku curi dari FB kak ngah tuu. maklumlah, takde camera kan. terima kasih la rajin upload yaa. even aku sendiri tak kenal.

hmm. kak ngah dah lepas dah jadi isteri orang. sekarang tinggal aku cucu bongsu perempuan jee belah keluarga mak . ada ke patut pak sedare aku suh cari calon dari sekarang. lambat lagii lah pak sedare2 sekalian. diploma pun tak habis lagi tau. haish. *ekceli dah ade punn. cume tinggal ada jodoh ke tak. tu jee. haha. LOL :P

dimulakan dengan majlis pernikahan pada jumaat malam, 18 May 2012. tema turquoise.

kak ngah ayuu dengan busana turqoisenyee.  

haa. mase nih dup dap dup dap lagi tuu. dengar cite tok kadi membebel panjang sangat. haha. kesian penggantin ni. patutnya pukul 10 selesai dah. tapi sebabkan tok kadi tu dalam pukul 11 gak la selesai semuanya. alhamdulillah dengan sekali lafaz jee kak ngah sah untuk menjadi isteri kepada orang ganuu. haha. sweet je depa dua ni. si suami manis, si isteri lagi2 laa manis kan. apa lagi. sesi bergambar lah yee. 

masa ni makeup baru 80% siap. bukan nak cakap apa. makeup memang tebal yaa.  si pondan tu membebel je tau. keje tak  cantik sgt pun. 
alololo. sweet nyee :)

dah selesai sudah. dup dap pun dah hilang. :)

zaman sekarang ipad jee.

and again.

last sekali untuk gambar nikah, penggantin baru dengan penggantin tak berapa nak baru laa. sebab yang lelaki dengan perempuan sebelah penggantin tu baru je kahwin bulan 2 kot tak silap aku laa kan. ramai cakap yang lelaki tu kembar dengan penggantin lelaki. bila tengok balik, a'ahh la. baru perasaan. lebeh kurang jee kan.

okay sekarang majlis resepsi pulakk. Sabtu, 19 May 2012. tema magenta (mix purple dengan pink)


masa ni muke legaa sebab selamat dari di make-upkan dengan si pondan tu. penat die bebel suruh aku makeup utk nampak cantik laa. puihh. naseb baik laa. kalau tak, mesti macam badut jee muke aku. kak ngah aku pun yang cantik, putih tu pun jadi pelik je lepas makeup, ni kan aku plak. tak sanggup makk nyahh! haha. better aku makeup sendiri je. tak cantik takpe, janji tak pelik kan. :) dah2. tengok plak gambar masa majlis sanding yaa.

penggantin empat dengan keluarga mak ngah :)
nampak payung lain2. tu semua sebab si pondan tu lupe penggantin 4. 2 lagi payung beli last2 minute kat 7e ehh.  naseb lah ade. 

sesi pemotongan kek. penggantin lama bagi chance kat penggantin baru.

makan beradap :)

alhamdulillah. majlis berjalan lancar walaupun ada sedikit cacat cela yang tak dapat di elakkan. terima kasih kepada semua tetamu yang hadir. cehh. ayat aku mcm teks mc plak kan. muahaha. lepas ni kenduri belah ganu plakk. tema nya hitam/silver tak silap. tapi aku malas ikut tema. mana laa aku ada baju kaler tu. takpe lah janji datang kan. okay lah. entry lepas ni maybe kenduri belah ganu tu pun kalau ada gambar lah kan. hehe :) untunglah mak ayah naik flight. tiket sponsor lagii. jeles tau T__T

thank you for reading this entry . siap jugak akhirnye :)

p/s : lepas je kenduri nih. terus turquoise jadi feveret kaler aku. sampai blog/twitter pun jadi mangsa. haha.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.