May 11, 2012

AVENGERS :)

Assalamualaikum ;

mari-2. telengkan kepala. ^^ sbbkan flash, putihye lain mcm. jgn tertipu okay. muahaha :D

umakkaiii. punye la lame tak meng-up-date blog ni haa. haiyoo. makin lama makin malas plak. apa lah aku ni. dulu takde mase, still jugak bileh update. ni ade masa punyelah banyak, siap mengangkang, terbaring semua gaya lah aku buat duk umah ni haa. alasan je lahh aku ni. haha. well, dua bulan cuti rase mcm satu sem dah. haha. siyes memang aku terlampau la bosan cuti ni.

aduhai. rindunye kedah. rindu umah sewa, rindu moto, rindu nak merayap, rindu keluar makan, rindu lah semuaa. rindu abng kedai makan. hihi. gurau je. paling aku rindu tu haa keje kat noodle tu. ni aku tak gurau. serius tau! haha :P

asalnye plan nak pg ngn nadia, alih2 mak dia nak pakai kete, so deal ngn ejat. naseblah boleh. thanks ejat. :) but biase lah dengan ejat terpakse gune janji melayu laa kan. naseb ma cuti hari rabu boleh lah join. nadia pun ade. dalam pukul 1 gak la ejat sampai dengan volvo antiknye. terkejut kau! aku pke sape plak la dtg umah ni. haha. lepas je urus hal-hal ejat, terus gerak pi JJ. around 2 lebeh gak la sampai. sampai2 je aku terus pi toilet sbb nak muntah. spoil je. maybe kete tadi antik sangat sampai pening pale. naseb takde apa dah. then gerak pi beli tiket and merayap sbb wayang pukul 3.30.

tiket untuk kami berempat :)

ok. dah habes mukadimah, baru boleh cerita tittle kat atas tuh. yee. baru semalam aku dapat tengok avengers setelah bape minggu dah ditayangkan. cite pun boleh kurang awesome. tapi aku suke lagi battleship. tu memang awesome giler yaa. rasa mcm nak nengok kali keberapa pun takpe. so, dalam avengers, cite ni menarik, tapi ade scene bosan sikit dan aku pun sempat gak tertido kejap. haha. first time aku tido dlm cinema tau. naseb kejap je. tak boleh lama sbb aku pakai lens. berani kan? haha. masa nengok cite nih, rase mcm lame je wlupun aku dah tido 2-3 scene kan. hero aku suke dlm avengers ni semua kecuali Thor. dia mcm ganas2 je. lagipun die adik yang jahat tu. tak ingat lak namenye. but still berbaloi lah tengok kat cinema tu. pegilah yaa. (promote!)

marvel avengers :)

okay jangan lupe pergi tgk (pakse nih!) haha. sampai sini je kot. nanti story lain ehh. thank you for reading this entry :)




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.