March 23, 2012

K-POP fever. -.-

assalamualaikum ;

selamat malam. selamat 23 March. haha. ada ke mcm ni?
now baru balik "dating" and layan "lawak ke der" dgn budak2 umah ni haa. :)

korea sana, korea sini. apa hal? haha. aku dah ketagih dengan k-pop ni haa. mcm tak caya je kan. aku dgn korea? "ottuke" haha. bajet korea sangat ni. ceh -,- . setakat ni aku just layan movie, drama and gameshow je. yang lain kurang sikit la. tak la teruk sgt kan. haha.

dalam masa dua minggu ni, aku dah berjaya khatam 2 drama korea. haha. khatam bende alah ni lagi laju dari khatam buku2 exam kan? ta payah tipu, aku tau laa. semua sama je kot. -.-
hmm. sweet je lah cite korea ni. geram tgk hero/heroin yang molek2 je. haishh.

first drama mygirl. watak antara ju yoo rin dgn apa ntah nama hero tu. lupa plak. yee. aku tau da ketinggalan kan. mygirl tak silap aku masa form bape ntah start tayang kat tv8. baru sekarang aku layan. dulu ta silap jiran aku dtg umah nak tgk cite ni. so aku pun layan mcm tu je la. dalam 16 episod tu, ada la dalam 2 episod aku da tgk. haha. watak ju yoo rin yang terlalu hebat dalam bab menipu. tapi dalam banyak yang dia tipu, dia tak kan boleh tipu pasal cinta. sweet je lahai. :')

second is heartstrings. cite ni memang best laa. watak antara lee kyu won dgn shin apa ntah. tak silap aku shin pernah shooting running men kot. sama hensem, sama cantik. dalam banyak2 heroin, aku paling suka semua movie ke drama ke yang ada watak PARK SHIN HYE. sangat la adorable dia nie.  cerita heartstrings lama dah ada kat laptop aku, tapi baru sekarang ada masa nak tgk. haha. igt nak delete je, buat semak je dalam folder kan. first tgk sampailah ending. so sweet :') . lagu2 dalam drama ni semua best2 je. paling aku suka YOU'VE FALLEN FOR ME.



try la dengar. sweet je hero nan heroin ni. :')

sekarang, ni je dulu. running man pun baru bape episod je pun. penat nak gelak sakan setiap kali tgk RM ni. haha. nanti story lagi eh. paper tak habis lagi berlagak mcm dah merdeka da kan. haha. just one paper left. fighting! haha. bye.  gamsahabnida for reading this entry ! :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.