January 17, 2012

welcome :)

assalamualaikum ;

setelah sekian lamanya menyepi dengan dunia blogger nh. rindu tahap gaban dah ni. haha. *ada ke ayat tu?
takpelah. pedulikan.

firstly ;
well, macam biase aku harap tak lambat  lagi nak wishes new year kan? lex la. january pun tak habis lagi ! haha. so, WELCOME 2012! hope this year............... (speechless!)
azam? tak pernah ada pun. just satu je. aku nak banggakan mak ayah aku dengan result dean list. insya-allah. dalam banyak2 harapan mak ayah aku, ni lah yang paling penting bagi aku. sebab aku tak pernah lagi banggakan depa dengan apa2 result yang cemerlang lagi. berharap sangat Ya-Allah :')

secondly ;
alasan dah lama tak update entry disebabkan busy yang melampau2 semester ni. dengan assigment berlambak2, dengan masalah event lagi, dengan lecturer ntah apa2 lagi. almost nak give-up je! tapi fikir balik, ni semua masa depan aku. takpe. SUSAH dulu, SENANG kemudian! so, give-up tolong pergi dari diri aku. jauh2. aku merayu sangat. pleash! :)

thirdly ;
tahun baru ni macam-macam cerita ada. macam-macam story nak cerita. tapi tak semua boleh share kat sini. nanti kalau ada masa baru share ya. tunggu je :)

ok. harini first time aku dapat sakit perempuan tiap-tiap bulan. tahu kan? so, tak payah aku nak terangkan panjang lebar. ya. ni first time dalam thn. baru aku tahu sakit mcm mana. selalu tgk kawan2 merana derita separuh mati. haishh. hari ni aku yg kena. dugaan. then, igt nak pg amek mc sbb tak larat dah. lepas kelas bel terus balik amek ath kebetulan mc gak trus  pi klinik kerajaan. tapi layanan terlalu teruk ok. kerajaan kan? malas nak kutuk banyak. belum pangkat doctor berlagak nak mampus. pergi mati la weh -00-
dah la mc tak dapat. sabar je la. -.-'

so, harap lepas ni semua masalah ke sakit ke tolong pergi cepat. kadar segera! kalau boleh tak datang lagi pun takpe. banyak lagi benda nak settel, banyak lagi benda penting dari remeh temeh ni. ok? tq sudi baca. :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.