July 21, 2011

bye2 S E R E M B A N ; hye K E D AH :DD

ok. midterm nak habis da. esok nak balik da. tak saba nak balik nieh. :) tiket esok EAGLE EKPRESS pukul 10:30 pm seat 10a (paling belakang). hihi, kecoh je kan :P
first time aku balik dari N9 - Kedah malam. mmg tak penah la balik malam2 nieh. at least balik malam ni tak la rushing sangat. bole bangun lambat. bole rileks2 lagi. esok ptg baru packing brg. dulu part 1 kalau nak balek je. 2hari b4 dah siap packing. haha. klaka je. zaman kalut2 lagi kan. :) maybe balik malam ni cepat sikit sampai kot. ntah. acct sama je. tapi bila balik malam, terasa kejap je. takpe la. siang ke malam ke janji perjalanan aku selamat sampai. amin~~
midterm ni aku balik pun nak settelkan mara & tgk anak buah kat kelantan. kalau tak rasa malas je nak balik.
so, tinggal bape jam lagi je. SABARlah! :P
sebenarnya since semester 2 arituh, aku mcm takde semangat nak balik N9. taktau nape. mmg rindu family,kawan sume. nak2 insyirah tu. tapi kalau cuti je rasa mcm taknak cuti duk N9. nak cuti duk KEDAH. merayap2 la pg mana pun. maaf kawan2 kalau ada cakap aku sombong. mmg takde niat sikit pun. sorry T_T
nanti ada rezeki kita lepak sampai. aku rindukan 2 orang bff aku ni. IQLIMA nan HAJAR. :'((

**hope perjalanan aku selamat sampai ke kedah. amin ya robbal alamin  ~~


 

p/s. maksu rindu nak peluk cium die ; rindu nak sakat sampai die nges :P ; rindu nak dengar die cakap pelat2 ; rindu nak dengar dia gelak senyum ; rindu semualah. hamaigad! cepat2 balek seremban tau!
<3 iloveyoumissyoualots <3 

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.